Salotto Don Bosco 29.10.21 La Rotonda

29/10/2021, 17:00 – 20:00
Community Hub La Rotonda

Via Alessandria 47/B google map

A cura di OfficineVispa e del Master in Eco-Social Design della Libera Università di Bolzano in collaborazione con l’Ufficio Famiglia, Donna, Gioventù e Promozione sociale del Comune di Bolzano.

Gli studenti del corso in Eco-Social Design vi invitano a dire la vostra sul futuro di don Bosco. A scaldare la discussione ci saranno bevande calde, canederli, musica e, ovviamente, la vostra partecipazione!

La partecipazione richiede la presentazione del Green Pass valido.

Curated by OfficineVispa and the Master in Eco-Social Design of the Free University of Bozen-Bolzano in collaboration with the Office for Family, Women, Youth and Social Promotion of the Municipality of Bozen-Bolzano.

The students of the course in Eco-Social Design invite you to have your say on the future of Don Bosco. Hot drinks, dumplings, music and, of course, your participation! will warm up the discussion!

Participation requires a valid Green Pass.